RSS

final month for 2008

Assalamualaikum
ui,arini sudah genap 1 DIS 2008 dah
pejam celik pejam celik
dah pon masuk hujung tahun yg jugak bulan terakhir 2008
aih
apa kemajuan pada diri kita setakat tahun ni?
atau seperti biasa?
atau tiada sebab kemajun?
hahaha
aku?ada byk la jugak untuk diingati 2008 ni
byk ah pahit manis 2008 ni
tapi setakat ni la,bulan disember pon baru ja masuk kan
hahahaha
apa² pon yg terjadi
hidup mesti diteruskan
bak kata omputih NO MATTER WHAT,LIFE GOES ON!

aku sangat mengatuk time ni
sbb tu aku menulis benda alah ni
mungkin untuk dijadikan perasmian bulan disember kot
awai gak ah aku mai opis arini
7.30 a.m aku dah terpacak kat opis
boss dept aku lagi awai,5.10 a.m dah ada
semua gara² system baru yg live ari ni la
hopefully ok la
malas da nak mai keja ari sabtu
test,mockrun,test,mockrun
palotak bengong oh pikir system baru ni
ahhhhhhhhh!
ngantuk ah wei

oklah
takat ni dulu ah deh
ada cerita menarik,tp aku malas menaip ah plak
nanti la aku menaip lagi
bye bye~

1 comments:

Aniely said...

welcom december...hehehe

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes