RSS

duit hantaran sekarang

rakaman perbualan ini antara keluarga mat dan keluarga minah tentang
hantaran oleh pihak minah.

Emak kepada Minah :
"Yerlah..... anak saya blajar lulusan universiti..
.. tak nak bilang
baper... tapi biar lah patut-patut.... selalunya yang belajar tinggi dalam
lingkungan 10 Ribu..... tapi ini lah satu satunya anak pompan saya....
harap harap paham jerlah~"

Emak kepada Mat :
"Saya paham maksud awak... tapi saya harap awak pun paham lah yer... kalau
terlampau tinggi harus ditangguhkan nanti..... biarlah dicepatkan biar
jauh dari maksiat..."

Emak kepada Minah :
"Kalau awak tak mampu... Anak saya nie bukan tak laku... ada banyak lagi
yang tunggu....... dah lah harga rendah.... nak cepat pulak tuh... apa
nanti orang cakap..."

Mat :
"Yerlah makcik.... Makcik nie jual anak ke kereta? Takda macam gini.....
SEKARANG jugak saya DOWNPAYMENT 2 Ribu... Saya bawak balik anak makcik....
Malam nie saya TEST DRIVE DULU SEMUA..... kalau dalam semua BAIK.....
Jangan cakap 10 RIbu 12 Ribu pun saya letak... tapi kalau dah LEMAU, ENJIN
PUN TAK BAGUS tuh anak makcik DENGAN DEPOSIT DEPOSIT semua MAKCIK boleh
simpan!!"

wakakakaka.......

p/s : realiti zaman skang...

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes