RSS

my ENGAGEMENT DAY will be on......

Assalamualaikum wbt.

Dengan ini,saya Mohd. Izwan Bin Abdul Rahman ingin mengumumkan bahawasanya saya akan melangsungkan majlis pertunangan dengan gadis pilihan saya iaitu Nurul Atikah Binti Noor Azamin pada 15hb Februari 2010 bersamaan 1 Rabiulawal 1431 jugak jatuh pada 2nd day Chinese New Year.

Majlis akan dilangsungkan di Guchil Luar,Kuala Krai,Kelantan iaitu di semestinyalahkan umah pihak perempuan. Saya mengharapkan doa rakan2 supaya majlis saya berjalan lancar dan aman hendaknya.

Semua yang berada berjauhan ataupun berdekatan diundang dan dijemput hadir ke majlis tersebut sekiranya anda free. Majlis akan dilangsungkan sekitar jam 10-11 pagi.

Sekian terima kasih.

Harap maklum.



Lots of LOVE,
Mohd. Izwan B. Abdul Rahman

1 comments:

Anonymous said...

yea..jgn berpeluh2 plak yea nati..

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes