RSS

alahai. malam ke-5 yg malang :(

salam.

malam ni kuar berkayuh kol 10.30pm. memula ingat nak stay out sampai kol 12am. tapi tragedi aka malang tak berbau berlaku. ketika melalui jalan didepan kedai bundle sadiq sigaraga aku dikejar 3 ekor ANJING yg ganas! aku apa lagi,kayuh laju la da ANJING2 SIALAN tu kejar! lompat divider,tayar depan lepas! tapi......

tayar belakang sangkut n aku melambung. ketika aku terlentang diatas jalan ANJING2 SIALAN yg tuannya ada ditepi tu pun blah tak kejar aku dah. dasar binatang SIAL! aku tak tunggu lama la jatuh tu. bangun2 terus pecut la. sampai depan regency hotel baru aku check. siku dan lutut kiri luka + darah. dengan itu. dibawah ini dasar apa yg berlaku.

lokasi : depan bundle sadiq sigaraga
kenderaan : basikal aku baru beli
keselamatan : glove dan cap
kecederaan : siku dan lutut kiri luka + berdarah
kerosakkan : lampu belakang kelip2 tu pecah,bekas air(dengan air oren kosong yg masih penuh) jatuh,aku terlupa amek kalut sgt dan tayar belakang gelong.(bukan tepi tapi keDALAM! :_()
kos baiki : belum dikenalpasti (arrrggghhh....!)

maka dengan itu. aku terpaksa balik awal sebab basikal tak sedap dikayuh. dia berdeguk-deguk. sadisnya malamku ini. takpa la. hero mana tiyak! hahahaha. syok gak ah. ni kenangan aku berkayuh ni leh cita kat anak2 nanti camna papa depa kena kejar anjing. hahahaha. wah wah! memikirkan masa depan nampaknya mad.

tapikan, setelah 5 malam berkayuh. badan rasa ringan sket. insyaAllah aku akan meneruskan perkayuhan kembali setelah siap baikpulih beskal aku tu. huhu.so,sampai sini dululah. jumpa lagi esok hari k.

GUDNITE! walau apa yg terjadi,ini tidak akan melunturkan semangat kayuhan aku. chaiyok chaiyok madddddd!

wassalam!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes