RSS

aniq isyraf a.k.a si terlebih rajin

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh
Salam Sejahtera


Apa cerita disebalik gambar dibawah ni?Budak ni anak buah aku,adakah dia tgh menangis,merajuk atau berak?YA BETOL!! Gambar dibawah ni gambar anak buah aku yg tgh menahan sakit perut dan cirit.. Ini la teknik² yang akan berlaku sekiranya dia tengah 'melepas' .. Tak susah,hanya memerlukan tempat² yang berbucu seperti bucu tangga,bucu kerusi,bucu meja ataupun pak busu.. Pak busu?apa kena mengena dia dlm cerita ni?abaikan saja.. Tapi,teknik 'meneran' anak buah aku ni memang lawak.. sebab sebelum dia nak cari bucu² yg disebut diatas,dia akan jadi kelam kabut dan berpeluh all over his little body.. ops! I terspeaking u.. kuang kuang kuang.. Anda ingin mencuba teknik ini? Sebab aku tgk,ia sgt berkesan dan mujarab untuk anak buah aku.. Selamat mencoba.. clap! clap!

(klik gambar untuk besarkan)






Paksu dedicate posting ni untuk : Aniq Isyraf B. Mohd. Rizal

1 comments:

Anonymous said...

dasyat r ...
hahaha

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes