RSS

kawin!

assalamualaikum wbt.

sebut pasai kawin ni,tahun ramai toi kawan2 aku yg kawin.. bob ayaq,ce'in,mat khalil,yuih jamil,ikhwan pendek,bear+munna, tharyl bang long,farid tonggek ngn ramai lagi tak disenaraikan.. alhamdulillah la kan,semua dah pakat sampai seru ngn jodoh dah.. dulu dok sembang2 ja,la ni jadi kenyataan dah.. tu tak kira kawan2 aku yang sebaya ngn aku.. siap yg ada anak 2-3 orang dah pon.. aku ja yg tadak anak lagi,anak buah ada la 3 org.. hahaha.. takpa,belum sampai lagi.. sapa takmau kawin toi dak?hehehehehe.. apa2 pon aku ucapkan tahniah kepada kawan2 aku yg akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi dan semoga berbahagia keanak cucu.. amin.. huhuhuhu.. kepada kawan2 aku yg bakal jadi bapak nanti,tahniah! hehehehe.. especially bob ayaq,mat kalil ngn shahet.. ni yg setahu aku la.. yg len depa tak inform pa pun.. tggu ja la.. wawah!
okla,sampai sini dulu story kita.. nanti sambung kisah seterusnya plak.. huhu..

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes