RSS

izwan,day 4

Assalamualaikum.

11:58am
arini ari keempat aku mengidam. ngidam kat "benda" tu. hahahahaha. tah papa la hg mud oi, mengelamun! ekceli,aku baru sental nasik royal tadi.. gila sedap ayam goreng dia,rangup dan disertakan kuah pedas dipenuhi ngn kas-kas yg banyak lagi menaikkan nafsu makan aku ni! pergh! mau boyot la perut aku di pagi ini, camna nak semayang nanti ni.. tapi,kewajipan tetap ditunai walau camna sekalipon. hehehehe. apa lagi eh nak tulih? aku just ngantuk ja la time2 lepas pekena nasik royal td,mestila. nasik royal ni pandai hipnosis org! gilo batak,kawan2 aku terutama aki ngn lidd cukup gila ngn nasik royal mamak. aku suka gak,tapi mahai la sekali makan. so,jarang la aku makan kat luaq tu ha. tapi makan kat opis ni freeeeeeeeeeeeeee ja. staff beli,kita sental ja la. hahahaha. dah la kot,nak p port aku sat. port aku mengelamun dan menerjah kealam tidur yg endah endah! hahahaha. adios! jumpa len semayang jumaat satgi. chow!

3:25pm
arini saja dah 3x blackout opis aku. kalut jugak la,kompani ni mana leh blackout kang kena saman ngn bursa naya ja. isk isk! bikin panas tol TNB ni,memang la dia byk membantu tapi kalu camni punya blackout tanpa notis terkangkang ah! rock kangkang pon tak camni bro! adoyai. semua dept kalut la arini. oklah,lenguh tangan aku arini. effect men badminton aritu tak ilang lagi kot. ya Allah ya Tuhanku,hindarilah dan lindungilah hambamu ini dari segala penyakit. amin.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes