RSS

lupakan.

Assalamualaikum wbt.

ini post aku yg kedua untuk hari ni. hahaha. terlampau banyak benda dalam kotak pemikiran aku sekarang ni. banyak benda tak siap,banyak benda tak buat lagi dan bermacam2 lagi. apa akan jadi ni??? emmm. oklah. sekarang dengan bangganya aku ingin mengumumkan bahawa aku 'hold' kan dulu kawasaki ksr 110, htc hd2, shoei helmet, tail light ksr, front cover klx untuk ksr, takegawa ekjoih utk ksr, foot rest and double seat utk ksr jugak buat sementara waktu. tunggu dan settle hal2 kawin dan lepas kawin baru pikiaq suma benda2 tu. tu pun kalo ada rezeki la. kalo tak,diamkan saja dan go with the flow. hohohoho.

sebab kawin bukan benda main2. sekali seumur hidup. kena bagi jadi elok2 la kan. emm. takpala. aku bersabaq ja la.

after married,sayang@my wife will be under my full responsibility. she comes first in whatever situation. i dont know how is life gonna be after this but i always prayed to God to simplify my life and my own family. and i pledge to God that i will improve my responsibility to Him too. please God guide me to be a good muslim.

"ya Allah ya tuhanku,aku memohon kepadaMu ya Allah untuk permudahkan jalanku,murahkan rezekiku,tunjukkan jalanMu kepadaku semoga aku boleh menjadi hambaMu yang bertaqwa dan berikan aku kekuatan untuk menjadi seorang suami yang soleh dan bertanggungjawab. amin ya rabbal'alamin".

oklah,setakat ini sajalah coretan aku untuk hari ini. huhu. rasa tenang sket lepas luahkan semua ni. insyaAllah aku akan cuba buat yang terbaik. kepada sesiapa yg sudi membaca coretan ini,terima kasih dan doakan kebahagiaan aku kelak. tenkiu veri much!

wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes