RSS

two thousand eleven

Assalamualaikum wbt.

apa kabar semua ya? emmm. dah masuk pun tahun 2011 kan kan? huhuhu. azam? selalu orang tanya "apa azam hang tahun ni?". apa azam aku ek? ikutkan sebetulnya azam aku ialah menunaikan azam tahun lepas, dah azam tahun lepas ialah menunaikan azam tahun tahun lepas. so camna kira tu? huhuhu. ntah la. aku tak berazam apa2 sangat pun cuma aku berjanji ngan diri aku sendiri untuk memperbetulkan ilmu agama aku, mencari pendapatan yang lebih baik dan dapat menjamin keluarga aku, menjaga isteri aku sebaik mungkin dan sentiasa berada disisi beliau setiap masa dan bawak isteri tersayang p honeymoon. honeymoon? yaaa! kena bawak p honeymoon sebelum isteri aku pregnant. kalo tak, lambat la jawabnya. huhuhu.

apa2 pon,aku berdoa agar aku diberikan kekuatan untuk menghadapi segala dugaanNya dengan penuh kesabaran dan cekal. InsyaAllah. dan satu lagi ialah aku berharap agar dapat pekerjaan di penang dengan pendapatan yang lebih baik dari sekarang. bukannya aku tak menghargaai pekerjaan sekarang,tapi memandangkan aku adalah ketua keluarga aku perlu mengetuai keluargaku sebaik mungkin. mungkin mengambil masa yang lama atau pun cepat,so aku berharap agar isteriku dapat bersabar dan tidak tertekan.

oklah,ngantuk gila ni. huhu. nak p semayang asar dulu sat.

Wassalam.


0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes