RSS

one step closer.

Assalamualaikum wbt.

hari ni tamau cita pasal aku bakal jadi papa lagi. ADA ORANG TAK SUKA la plak. malas dah aku. itu ini semua tak kena. padahal ajal maut, rezeki semua dari Allah SWT. aku pegang yang tu dan aku percaya yang tu. oklah. stop it here right now or will get much worst later. hahaha. whatever!!!

oklah. arini cuti, p settlekan hal motor, nama sudah tukaq, tunggu nak p sign agreement ja pastu motor sudah bleh kuaq jalan2. hohoho. pastu nak p settlekan pasal lesen b full aku plak. mestila aku nak kena amek, nak travel kot ngan motor tu. hahaha.

apa2 pun, aku berdoa agar semuanya berjalan lancar. maksud aku SEMUANYA. kehidupan aku, anak aku, motor aku, family aku dan semua2 yang berkaitan dengan aku.

oklah, time to cuci the toilet. kesian wife aku alahan ngan toilet plak. kotor katanya. kena p cuci cepat ni. huhuuh. oklah. chow lu.

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes