RSS

suka duka kehidupan

Assalamualaikum wbt.

seperti tajuk diatas, suka dan duka. ada yang aku suka dan ada yang aku duka. apa ya?

S U K A - *sebab esok InsyaAllah "belalang tempur hitam" aku leh kuar kedai dah. leh tunggang dah. ofkos la aku suka kan? huhuhuhu. orang kedah kata, GHENYEH sampai telinga sebab syok & suka sangat.

D U K A - *sedih aku tengok wife aku menahan & menanggung alahan preggy beliau. kalaulah aku leh amek sikit alahan tu, aku rela ja. sebab aku rasa aku lebih kuat antibodi dari wife aku tu. apa2 pun, sabaq eh sayang. insyaAllah everythings will be fine in other day k. I promise that i'll take a good care of you and our baby. insyaAllah i'll do my best.

itulah kisahnya. huhuhu. apa2 pun, aku sentiasa berdoa agar semuanya berjalan lancar dan smooth sahaja. juga mengharapkan doa2 dari kalian yang baca posting ini. tq ya.

oklah. nak backup system. nak balik tengok wife. rinduuuuu.

Wassalam.



0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes