RSS

hari ini dalam 06 January 2009

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh

uih
sudah masuk 2009 sekarang kan?
dah tu,sekarang pun dah 06hb dah pon
pejam celik pejam celik esok dah 07hb
apa la yg akan terjadi esok kan?
yg aku taw,esok sayangku mai aloq staq kedah
hehehe
best best!
lama deh aku tak jumpa dia
agakla,dekat 2 bulan jugak tuuuuu
haha
apa2 pon sok aku story lagi okeng?

emmm apa lagi yg aku tak siapkan tahun 2009 ni eh?
roadtax keta sudah renew
lesen pon sudah renew
bil telipon sudah bayaq
duit simpanan sudah settle
emmm
asb?dak lagi dak lagi
hehehehe
nati aku settlekan lah
nak p ipoh minggu ni,kalu sempat kami p kl ah kot
haha
bestttttttttt!
jumpa lagi nanti
ada masa free2 aku update lagi
chiaw!

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes