RSS

sayang going to school today

Assalamualaikum.

setelah sekian lama aku hanya letak gambaq2 'comel' dan 'unik' dalam blog aku ni,arini aku nak menaip ah plak kan.. hahahha.. ekceli,tadak pa sangat nak tulis melainkan aku mengidap selesema arini.. tapi dikesan sejak petang semalam lagi idung aku ni start berair.. nak air ka?mai la minum sket.. hahahaha.. loqlaq ang ni mudd..ha,lagi satu cerita adalah sayangku atikah akan dapat tau dia akan mengaja form berapa.. aku doakan moga sayangku atikah dapat form one la,senang sket dia nak handle.. tapi kalo dpt form2 atas lagi bagus.. pengalaman ni kan?tapi wat permulaan ni,form one is much better.. syg,yang doakan syg dpt wat and tempuhi segala rintangan yg akan dtg.. kuatkan semangat dan tingkatkan kesabaran dalam diri tu eh.. huhuhu :P yang pun gabra gak ni syg nak p sekolah,padahal bukan yang yg nak p mengaja.. huhuhuh :P emm.. yang harap plan kita jadi ah bulan 6 nanti kan?hehehe.. dari satu peringkat dulu kita naik ke peringkat kedua,if jadi bulan 6 nanti bermaksud kita sudah naik ke peringkat ketiga dalam hubungan ni.. dan yg paling yang harapkan ialah,peringkat keempat iaitu peringkat kemuncak yg terkandung segala keistimewaan dan happiness dlm peringkat tu.. fuh! cant wait for that moment ah.. i think,that day will we our best day in our life.. right babe?huhuhuhu.. idung berair la,penat aku nak bernafas dan penat jugaklah aku nak menaip.. hahaha.. later ah aku tulis lagi.. tq sebab sudi membaca penulisan aku ini.. terima kasih daun keledek! aummmmmmmmmmmmmmm~ chow!

Wassalam.

1 comments:

milady said...

amboi..bukan main romantikanyer dia..tersenyum simpul adik atika..hegh..hegh..ble korang nk makan nasi minyak nih?? bau2 dh ada..mcm nk dkt jer

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes