RSS

malam ini,ku sendiri....

Assalamualaikum wbt.

aiks? kenapakah "malam ini,ku sendiri...."? hahaha. nothinglah, aku kat opis lagi la sekarang ni, kerja overtime sikit. biasa la,mencari sumber rezeki lebih untuk anak bini. kuang kuang kuang.

anyway, malam ni aku kena standby sebab ada kontraktor dok renovate opis ni ha. so, malam ni aku punya shift la stayback. esok malam pun ingat aku nak sapu gak la. sebab minggu depan leh bagi orang lain plak stayback. hahahahaha. sesambil tu dengaq lagu 'munajat cinta' dari dewa 19. huhuhuhu. sebab tu la keluar tajuk tu. :)

oh oh, i miss my wife already. tak penah jauh dari dia selama camni. paling lama pon jam-jam ja tak penah plak hari-hari. ni dah masuk 4 hari aku 'arbaie bujang kembali' kat aloq staq ni ha. oh wifey, please take a good care of yourself and our 'babies' :) lusa yang p amek syg balik ek dari krai. hehehe.

emmm. apa lagi ek? aku tak bawak external harddisk, so tak ada bahan hiburan langsung ni. kalo tak,leh gak layan2 movie. youtube? tak best sangat pun ah. surfing? facebook? pc aku tak dapat full power internet sebab 'dia tu' block kuasa internet itu. busuk punya olang! hahaha. emm. bosan bosan bosan gak. bosan dapat duit ni. takpalah. sabar jala kan. oklah! nak melayan apa yang bleh dilayan.

sempat ke tak ek nak p futsal malam ni? abang chaq ajak main futsal, lama dah tak main, ni peluang nak bersukan ni. harap2 'budak2' bawah tu cepat2 la siapkan renovate tu. emm.

tata titi tutu! Gudnite everybody! love y'all!

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes