RSS

who is ARON RALSTON?

Assalamualaikum wbt.

who is Aron Ralston? hahaha. itulah soalan aku untuk pembaca. kenal ka sapa itu Aron Ralston? aku memula tak kenal pun, pastu terdengaq akak kat opis cakap pasal movie 127 HOURS. aku pun balik download n tonton la movie tu. best la plak. apa yang aku boleh cakap pasal movie tu, "NEVER GIVE UP NO MATTER WHAT HAPPENED". kenapa aku cakap camtu? nak tau? silalah tonton sendiri movie tu kalau tak penah tonton lagi. huhuhu.

ni sedikit sebanyak tentang Aron & 127 Hours. aku rembat dari wiki ja. hahahaha.

oklah. chow! aku dah tonton movie ni 3 kali. dan banyak ulang-ulang tengok kat part2 yang terharu. huhuhu. ending dia best. apa yang best? sila tonton. hahahahahahaha.

satu lagi sebelum aku terlupa and info yang aku bagi ni bercanggah, Aron Ralston tu adalah wujud dan movie 127 Hours tu plak adalah diadaptasi dari kejadian yang REAL berlaku kat Aron Ralston. kiranya movie tu is based on truth story. huhuhuhu. u better watch it guys!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes