RSS

mud vs hujan...

Assalamualaikum wbt.

hari ni, keluar ka opis hujan dah turun. ha'a, memang la, hujan dari pagi lagi, dari time aku sampai opis sampai la aku keluar opis, ujan maintain ja turun. em. aku teruskan jugak niat balik penang. hahahaha. dengan adanya baju ujan laser racing yang baru dibeli ngan harga RM90 kat mega fortune motor hari tu, maka aku terhindarlah dari basah kuyup seperti sebelum2 ini. huhuhuhu. Alhamdulillah, memang terbukti tak basah pun tapi agak sedikit sejuk la kat tangan. haha. dan sekali lagi Alhamdulillah aku selamat sampai ke sisi anak (dalam perut) dan isteriku kat apartment sri nilam ni. Bersyukur sangat dengan perlindungan yang Allah SWT bagi kat aku sepanjang perjalanan aku kat atas highway tu.

emm. apa lagi ek? aku tengah kekenyangan teruk ni sebab baru lepas balik makan kat sri pantai (belakang hammer bay). huhuhu. wife aku pun dah tido tu sebab nak hindarkan diri dari muntah. satgi kul 12 malam kena kejutkan sebab dia nak kena makan ubat. oklah. aku pun tak tau nak tulis apa dah ni. mengantuk pun ada tapi jasad tak mau tido lagi. nak layan TRILOGI CINTA sat. hahaha. oklah. chow!

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes