RSS

whoooooooaaaa~ ZZzzzZZzzzz~

Assalamualaikum wbt.

whoa, its 3.15am right now. im waiting for my fiancee to safely arrived at her home at kelantan. last i checked on her location is at jeli already,im sure in 1-2 hours more she will be at tanah merah. while im waiting for her,i am done added clock widget on my blog. see? see? hahahaha. flip clock from HTC.

HTC?

bila la aku leh dapat HTC HD2 ek? hahaha. tringin nak pakai tapi duit tak memadai sgt sebab banyak lagi benda lain aku nak kena buat. huhuhu. takpa la,ada rezeki aku pakai la kan. huhu. biaq la aku lambat beli pon,yang penting aku sukakan screen dia yang besaq dan lebaq tu ja. function lain aku leh boh sendiri kalo aku nak. hehehehe.

adooo,ngantok gak ni dok tunggu tunang aku sampai. huhu. takpa,suami mithali sure la tunggu dan memastikan isterinya selamat sampai. :)

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes