RSS

sudah masuk 15 Januari 2009

Assalamualaikum wbt.

arini ingin aku menceritakan kisah idup aku.hahahaha. masuk arinikan,genaplah 4 hari aku mengalami selsema dan demam.. adoila,ubat dah makan tapi tak kebah2 lagi ni..
tggu ja la tgk esok2 camna,gamak tak ok gak terpaksa la aku p klinik..

ahad ni aku p ipoh lagi,tapi balik hari ah.. p antaq laptop kat syg,cian sygku sorg tu.. laptop rosak takleh wat keja.. sabaq sat eh syg,yang p antaq mggu ni.. sapa2 ada playar dak?mai tolong cabut idung aku,letih dah nak bernafas guna mulut.. huhuhuhu..

oklah,tak larat nak taip.. emmm,bukan tak larat nak taip tapi tak larat nak pikiaq.. hahaha.. ari len aku tulih lagi.. tata!

Wassalam.


p/s: doakan kesejahteraan rakyat Palestin terutamanya kanak-kanak dan kaum wanita.. mereka sesungguhnya amat teraniaya diperlakukan yahudi lahanat! moga satu hari nanti Allah akan melenyapkan orang2 yahudi lahanat tu dari muka bumi ni.. amin..


0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes