RSS

bolasepak negara

sentuh pasal politik,aku dah naik muak ngn perihal politik kat negara kita ni negara malaysia.. macam2.. baik dalam negeri dan mau pun sukan.. kedua2nya agak memalukan,kalau penduduk Palestin tgk mesti depa gelak.. sukan pun sama,asyik2 baca paper mesti pasal FAM! awat huh?
bubarkan ja la kalu tak reti nak handle bolasepak malaysia.. kalah ja salahkan coach,tak menang salahkan pemain,gol terlepas byk salahkan keeper.. bila menang ja,FAM yg dpt nama.. ada ka nama2 pemain yg berbakti untuk negara tu kluaq paper??????? ada la jugak,tapi tak sebanyak berita memuji FAM pon.. aku syorkan,buat rombakan baru dalam FAM.. yg *OTAI tu patut dah kot letak jawapan bg yg muda2 dan berpengetahuan tentang bola lak handle hal ni.. ada ka patut bg org yg reti men POLO handle BOLASEPAK.. tak patut tak patut.. hahahaha.. aku sayangkan bolasepak negara.. nama sgt baik masa sebelum aku dilahirkan.. tapi skrg??? ya Allah ya Tuhanku,hancur sikit demi sedikit.. krisis dalam dan luaq.. sebab apa huh?duit??? atau pentadbiran yg lemah??? aih.. apa2 pon,selama maju jaya untuk skuad negara,skuad kebanggaan rakyat malaysia.. moga terus maju dalam arena bolasepak seperti vietnam dan thailand.. last kata dari aku.. buat rombakan besar-besaran dalam pentadbiran FAM ataupun BUBARKAN terus jika masih sayangkan bolasepak negara..

website FAM : http://www.fam.org.my/

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes