RSS

3rd night of work out.

(gambar hiasan)


Assalamualaikum wbt.

malam ni masuk malam ketiga aku p gym. cheeewah! steady ah! hahaha perubahan tatau la,tapi berpeluh tu menakjubkan gak la. byk gila. tatau la leh kurus ka tak. tapi hopefully at least ada la sedikit perubahan. bukan nak bagi naik muscle2 kental cam aaron aziz pon,saja work out utk stamina ngan keluarkan peluh ja. huhuhu. dari dok umah saja2 tak buat apa2. kan?

malam ni aku buat extra work out. ni well la ni ajak angkat2 besi. okla,sebab bukan kali pertama aku angkat besi. so tak rasa2 sengal or sakit2 badan sgt pon. okla kan. alhamdulillah takat ni aku dah leh control makan. tak mau ikut nafsu sgt dah lagipun nak start puasa dah bulan depan. kira aku praktikkan utk bulan Ramadhan yg mulia nanti. hehehehe.

aaaaaaa,tak lama lagi abes bulan julai,nak masuk bulan ogos dah. abes raya ja tinggal lagi 3 bulan untuk aku membujang trang tang tang. lepas tu kena gari la aku. hahahaha. aku bakal berumah tangga dah kot. adoyai,tak lama dah tu. preparation pon tak siap byk lagi ni. kena pulun sket la. adoi.

emmm. oklah,aku nak basah2 badan sat. tunang pon dok tunggu aku call dia balik tu. huhu. oklah. sampai sini dulu.

wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes