RSS

almost have it..... berdoa agar impian tercapai... insyaAllah...

Assalamualaikum wbt.


apa yang almost dapat tu? emm. naked bike kawasaki er-6n la. apa lagi,motor idaman kalbu ku. tadi bincang2 ngn tok, tok bagi greenlight dah untuk sambaq motor tu, cuma la ni tengah pujuk abah aku plak la jawabnya. huhuhu. aku teringin sangat nak memiliki motor tu memandangkan monthly pon tak mahal sangat cam keta aku. doa2kan agar impian aku terlaksana nanti. dalam minggu ni or minggu depan ja. settle semua nanti aku upload gambaq motor tu masuk sini yea.

oklah. ngantuk,sok keja la plak. isteri tidoq ngn adik ipaq, so aku tidoq bujang la malam ni. huhuhu. oklah. nitey nite.


Wassalam


1 comments:

Anonymous said...

jeles gler!!!!!!!

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes