RSS

tiada tajuk.....

Assalamualaikum wbt.

aih. memang takdak tajuk pun, sebab taktau camna nak describe-kan topik aku ni. memeningkan kepala ja la. bila difikirkan kehidupan aku sekarang, amat memenatkan. macam-macam hal bermain dalam kepala aku ni. banyak benda aku fikir, yala, aku kan dah jadi ketua keluarga sekarang, ofkos semua aku kena fikirkan. hahahaha. sayang, bukan yang takleh ingat jalan itu jalan ini benda itu benda ini, cuma banyak benda bermain dalam fikiran ni ha sampai tak termampu nak berfikir rasional. sayang ok lagi sebab selalu luahkan segala yang bermain dalam benak pemikiran sayang kat yang kan? oklah tu at least dah lepaskan sikit stress semua, yang takleh la nak luahkan kat sayang, tak bagus tu. tapi dont worry k sayang, yang tak marah apa sayang luahkan, apa sayang katakan kat yang, yang paham. yang tanggung semuanya k :)

aku plak penat jugak dok fikir hal opis aku keja sekarang ni, makin lama makin tak munasabah la depa ni. MACAM TAEK! ha. kan dah termaki keluaq benda yang tak lazat didengaq. hahaha. bukan aku tak bersyukur ngan tempat keja sekarang ni, cuma bila aku fikirkan balik, apa benefit yang aku dapat dari depa ni selain gaji bulanan yang depa bayaq. memang patut pun depa kena bayaq sebab aku penggerak opis ni gak ngan bertimbun keja depa bagi. masyaAllah, camnala aku leh bertahan. sabaq sajalah. dan disebabkan kan keja kat sinilah kehidupan AKU tak terurus sangat, banyak berkorban untuk kompeni ni tapi HARAM pulangan tak memberangsangkan langsung! sebab kompeni ni jugak ada banyak hal-hal penting yang merupakan tanggungjawab aku TERPAKSA aku lepaskan. aku berdoa agar aku leh dapat keja yang leh menjamin masa depan sikit, yang lebih baik lagi dari sekarang. kalau tak dapat keja sekalipun, at least murahkan rezeki aku dari benda lain mungkin aku mulakan bisnes sendiri atau sebagainya. insyaAllah. semuanya kuasa Allah, aku hanya merancang segalanya. Amin ya rabbal'alamin.

dan lagi, baby sulung aku bakal lahir tak lama lagi, aku berharap agar dengan kelahiran beliau, keluarga aku, keluarga kami akan lebih sempurna dan dimurahkan rezeki hendakNya. aku jugak berharap dengan kelahiran baby ni maka lahirlah kehidupan baru kami. insyaAllah. harap semuanya berjalan lancar untuk aku, untuk isteri tercinta dan untuk anak sulung kami. Amin.

oklah, tiada apa lagi aku nak ceritakan. mungkin ini boleh dikirakan luahan perasaan aku. huhuhuhu. so long and see you again guys! Wassalam.

1 comments:

Siti Payung said...

salam mud
xpe mud semuanya ade hikmah kan
biase lah baru kawen kan
dugaan macam macam ALLAH bagi
mane tahu rezki baby nanti lepas ni kan
kuatkan hati mud untuk isteri terchenta : )

anyway
selamat hari raya mud dan isteri

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes