RSS

today and now.

Assalamualaikum wbt.

Al-Fatihah untuk Arwah mak.

Apa cerita kita sekarang? emm emm. achaner? tiada apa yang bagus dan best berlaku pun. Mak mertua aku telah selamat kembali ke rahmatullah pada 4 july 2012 bersamaan genapnya zara umur 9 bulan dan matinya roadtax kereta myvi aku. emmm. aku hanya sempat makan masakan mak untuk beberapa tahun ja. mak telah pergi jauh meninggalkan kami semua. tak penah terfikir mak akan pergi dulu dalam keadaan dia pun tidak sedarkan diri lagi ketika tu. emmmm. tiada lagilah solok lada yang sedap dan besar untuk aku makan. solok lada mak adalah yang terbaik penah aku makan!

emmm. moga roh mak tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. amin ya rabbal'alamin. benda lepas usah dikenang kan? life must goes on. yang masih hidup ni, banyak lagi rintangan dan dugaan yang bakal menyusul dalam kehidupan kita. apatah lagi Ramadhan bakal menjelma tidak lama lagi. dari date posting aku ni, Ramadhan bakal tiba dalam 7 hari lagi bersamaan seminggu lagilah tu. huhuhuhu. moga ramadhan kali ni lebih diberkati dan dipermudahkan segala urusan kehidupan dan ketulusan meniti kejalan Allah SWT. moga aku, wife dan anak sentiasa dalam fadhilat Allah.

moga dimurahkan lagi rezeki di bulan Ramadhan nanti. sekian dulu dari saya. nak sambung buat kerja. ni pun kata take 5 tapi lebih dari 5 dah. panjang berjela jugak post aku ni ha. hahahaha. sebelum kena "pencen" awal. baik sambung keja.

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes