RSS

impian.

Assalamualaikum wbt.

impian. impikan apa? hahahaha. impian aku adalah menjejak kaki di Japan pada musim sejuk! hahaha. aku janji, walau sesusah mana pun aku selepas ini, disember nanti aku mesti jejak kaki ke tanah Japan ngan isteri dan anak aku. IT A MUST AND A PROMISE! hahahaha. preparation? belum ada pun kecuali backpack yang kami dah beli hari tu. hahaha. dari segi tiket, masih dalam pemerhatian. passport sekejap saja boleh siap, tak kalut sangat lagipun lambat lagi. visa dan itenirari saja belum pasti macam mana. masih survey nak landing kat haneda or kansai. masih dalam perancangan. nak tengok kat mana salji lebih! hahahahaha. baju sejuk pun belum beli. macam dicakap tadi, masih awal. nanti2 sajalah tengok.

tunggulah. aku pasti sampai. pasti!

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes