RSS

Berkunjung ke Kementerian Pelajaran Malaysia!

Assalamualaikum wbt.

melaporkan dari smart hotel bandar baru bangi. hahahaha. esok aku, wife dan baby akan berkunjung ke KPM aka Kementerian Pelajaran Malaysia untuk rayuan pertukaran isteri ke Kedah. walaupun peluang tu sangat tipis tapi dah sampai dah ke putrajaya ni, so usaha yang termampu jela. aku menaip dalam gelap sambil ditemani rengekan zara yang sedang mamun nak tido yang dipeluk kuat oleh ibunya yang sudah lelap kepenatan. penat kepung zara dalam kereta. sangat aktif!! hahahaha. zara memang anak ayah! :P

esok pukol berapa nak bertolak p putrajaya taktau lagi kol berapa, tapi lepas settle semua kami bertolak balik ke kelantan plak, kalau awal ingat nak singgah bukit tinggi dulu sat. menyelam sambil minum ayaq. hahaha. dah satu jalan kan, pit stop la dulu sat. tapi lupa nak bawak sweater zara la plak. takut sejuk plak budak yang kadang-kadang tak reti sejuk ni. huhuhu.

oklah, nak clearkan email sat pastu tidoq, esok drive lagi. dan untuk tok di kedah, kami doakan moga tok cepat sembuh, sihat dan kuat macam biasa sebab tahun ni raya kedah, nak raya rumah tokkkkkkk!!!!! nak rasa rendang tok, bukan "rendang tok" dari perak tu tapi rendang yang dimasak oleh tok la. okeng! cepat sihat tau tok!!!! zara nak main ngan tok ni!!! sayang tok sayang semuanya!!! muuuuaaaaaahhhhhhh!!!

Wassalam!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes