RSS

kejadian pada 21 april 2008

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh
Salam Sejahtera


photo taken by : aki with sony ericsson handphone
Mudd (renyih) & Bear (peace)

Start ari ni,bermulalah journey aku nak tulih menulih dlm blog aku ni.. register tahun 2006 tapi 2008 baru reti nak guna.. terer kan??terima kasih.. aku tau,memang aku azalinya terer gila! kalau dak,camna leh dpt nama mat gila ye dak?kuang kuang kuang.. :D Arini penat tang pagi punya part ja.. printer,client access dan dump terminal tmpt aku down.. kalut jugak la nak repair nak mentenen suma lagi.. last2,settle suma keja termasuk print report uma sebelum koi 10.45 am.. apa lagi,aku kuaq melantak ah.. bekpes beb.. lapaq perot aku ni ha.. dengan perut yg lapaq lagi macho lebih ari ni (aku pakai long sleeve beb!).. P la cafe kat tgkt 3 atas opis aku ni.. tapi camna tah geng2,pekerja2 dan pak guard yg dok keja kat bangunan aku ni jadi lapaq lebih lak arini.. depa tinggalkan nasi berserta lauk ikan goreng dan jugak teloq goreng.. kes naya! Dlm hatiku berkata "kantoi diet aku arini nak kena makan nasik lak.." walaupun kebenarannya aku tak diet pun.. lepas settle aku bekpes,turun masuk opis aku balik..

At 1st aku masuk myspace.. tp,cam tak best lak myspace arini.. tah la,mungkin sebab slalu sgt masuk sampai naik bosan ngn benda alah tapayah bayaq tu.. aku masuk la blog aki (sila rujuk segmen 'blog orang len'..) sebab dia kata dia boh gambaq aku ngn bear pakai baju HUJAN time tgk bola kat stadium darulaman ari tu (gambar di atas).. Bila aku masuk ja blog aki truih perkataan berbunyi "uih uih uih!" kluaq spontanius dari celah² hidung aku.. Aku cam sudah tertarik terpikat dan tergoda ngan blogspot ni plak.. aku tertarik ngan blog dia(aki) yg serba baru tu.. Memandangkan aku dah penah register.aku pon mentelaah dan menjelajah seluruh pelusuk blog yg aku register tahun 2006 ni ha.. At last,tercipta la sudah blog aku ni.. jeng! jeng! jeng!

Aku explore sampai lunch time,dan aku abaikan lunch time aku untuk bermain PSP.. sorry,bukan wat blog aku ni ok,aku men PSP.. Time abes lunch time baru aku start wat blog aku balik.. (time break = PSP, time keja = Internet.. bagus kan?) sampai la ke petang hari ni.. ni aku tulih ni kira penutup untuk blog aku bg 21hb April la.. Big Boss aka HOB aku tu tgh dok meeting by phone(online) ngan boss HQ aku.. Dan aku dengaq tadi,cam dia kena bantai ja ngn boss kat HQ aku.. Sebelum dia abeh meeting dan kluaq dari bilik dia ngan muka yg bengang (sebab kena marah kot?) yg boleh membuatkan dia meletup dan marah kat stuff,baik aku masuk bilik server dan wat backup dulu.. Pas backup nak p astro lak kan?So,tengah hemsem² ni la syok nak p lepak astro ngan naik ct plaza :P .. hahahahaha..

oklah,takat ni dulu la yek.. Assalamualaikum wbt.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes