RSS

pagi yang bersilau

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh
Salam Sejahtera

Awat pagi yang mengantuk? pasai pagi tadi aku tgk bola UCL Liverpool vs Chelsea(team aku tp aku tak support itu yahudi lahanat) kat restoran yasmeen.. Resah aku tgk bila Dirk kuyt(liverpool) score untuk liverpool.. aku tak harap chelsea menang dan aku tak harap jugak chelsea kalah itu yang wat aku tak keruan tu.. Bila sampai menet ke 90 dan masa tambahan 4 menet,aku dok rasa p dah ah chelsea aku,kalah dah.. Tapi ada MIRACLE terjadi bila Salomon Kalou try untuk placing bola kat dalam kotak penalti dengan harapan dapat gol dan YAAAAAAAAAAAAAAAA!! Bola tu disambut dan ditanduk cantik oleh defender liverpool iaitu Riise ke dalam gol melepasi Pepe Reina dan menjadikan kedudukan 1-1! Aku ingat abeh dah chelsea,tapi masih ada harapan untuk menang kat stamford bridge nnt.. Liverpool kena score gol untuk menang dan Chelsea hanya perlu bertahan ngn keputusan 1-1 tu untuk layak ke pusingan akhir.. yiehahahahahaha! Dan bawah ni gambar aku ngn bear kat FAMA pagi tadi.. hahahaha..

(klik gambar untuk besarkan)

Bear (berbaju putih) & Mudd (berbaju hitam)


dan aku juga bertambah GUMBIRA sebab team kenari a.k.a KEDAH menang besaq semalam menewaskan melaka 6-2 dengan keputusan agregat 10-3! Kedah selamat lepas ke pusingan separuh akhir dengan jaya dan bangganya.. hahahaha.. Alhamdulillah.. syukur ngan rezeki tuhan bagi.. Moga Kedah pertahankan lagi piala FA kat aloq staq..

BIAQ JASA JADI KENANGAN!!



0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes