RSS

shibidi bidi,shibidi pon pon~

(gear aku camni la,kaki gear tu la yg patah. ouch~)

Assalamaulaikum wbt.

fuh~ 2 ari kot tak salah aku,aku tak menulis blog ni. huhu. mlm sblm besday aku iaitu sebelum 11 mac 2010 aritu agak malang la bagi aku. agak kurang bernasib baik~ memula tayar depan beskal angin takdak,pam angin masuk pastu jatuh beskal lak sampai tayar bengkok kedalam,p tukar tayar baru pastu kaki gear plak patah! aduh duh. modal tol la. beli beskal tak sampai seminggu pon macam2 hal dah! huhu. tapi bersabaq ja la,nak wat benda apa pon mesti la bermodal. lumrah alam zaman skrg la kan. adoila. skrg gear dah ok,nak kayuh pon relax sat kot. bg beskal tu rehat2 kat umah. huhu.

dan utk pengetahuan semua,besday aku ialah 11 mac aritu. tu ja la. huhu. apa lagi nak taip ek? sabtu aku antaq tunang balik kampung. stay sana satu malam pastu balik kedah plak. haha. apa lagi yaaa? emm. tadak idea dah. dok menulis kat opis ni memang membuntukan akal. tak merangsangkan apa pon. huhu. oklah! gotta go now. byeeeeee~

wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes