RSS

the title is blur. yes,im blur!

Salam.

fuh! baru start menaip balik ni. aku bercuti ke kuala krai klate. menghantar tunangku pulang ke kampung terchenta yg dirindui beliau. perjalanan yg menarik, tempuh hujan lebat yg dasat, stuck dlm jam kat tol sungai petani utara, jalan banjir dan paling takleh tunang aku lupakan is terserempak ngn 3 ekor gajah. hahah. tu la,niat sgt nak jumpa kan dah jumpa tol? apala syg. hahaha. apa2 pon alhamdulillah sebab kami selamat sampai even lewat sket dari jangkaan. aku tidoq sana satu malam pastu balik aloq staq. dalam bas paling menyeksakan aku skali. skali seat belakang daaaa. da la seat rosak takleh ekjas bg turun nak tidoq. bayangkan tidoq menegak! pastu bas plak dapat driver F1 layan kona. adoi,nak termuntah aku dibuatnya. last2 setelah mencoba pelbagai cara dan aksi tidoq yg sesuai barulah dapat gaya yg menarik yg tak terhoyong hayang dan tak rasa nak termuntah. iaitu dengan mengambil tuala letak diatas tapak tangan lepas tu letakkan pipi (kepala anda) kat atas tuala tu sambil siku anda di atas tempat letak tgn anda (tepi kerusi). dengan gaya itu,saya berjaya untuk tidoq selama 4 jam sampai ke shahab perdana setelah mensia2kan 2 jam pertama mencari aksi tidoq. hahaha.

emm. semalam aku kayuh gak sat,dalam 30 minit ja kot tak salah aku. ok lagi,stamina maintain! hahaha. igtkan bulat n da gang ada kat pekan rabu tapi tadak pon. aku teruih balik ja la. beskal lak da byk kluaq bunyi tak best. adoi la. sejak2 kejadian anjing bodo lahanat kecik2 takmau kena langgaq ngn keta tu la beskal aku meragam. badi tol. hopefully pasni tadak lagi jadi kes camtu. bengong toi. emm. apa lagi ke? ekceli time aku tulis ni aku baru balik dari keja dan tak mandi lagi sesambil itu mak terchenta telah mendendangkan lirik kesukaan beliau iaitu "hang bila nak mandi ni mohd? maghrib nak abeh dah tu,balik2 ja tala komputer".. maka dengan itu aku ingin mengundur diri memohon kemaafan utk pergi menbersihkan diri dan menyempurnakan solat maghrib dahulu. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~

wassalam! :)

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes