RSS

alamak sudah masuk bulan JUNE ahhhh!!

Salam.

dah lama kot aku tak menulis dalam blog usang aku ni kan? hahaha. sebenarnya malas jugak la kot sbb internet kat umah aku pun kdg2 bengong gak. sat leh connect sat takleh. mencik i! hahahaha. emm.

da masuk bulan june ni kekalutan mula terasa,bahang semakin membara,hati semakin meresah memikirkan hari kebahagiaan aku semakin hampir. "ya Allah ya Tuhan ku,aku memohon perlindung dan pertunjuk dari mu agar dipermudahkan perjalanan hidup kami dan dipermurahkan rezeki kami. hanya kepadaMu kami memohon ya Allah. Amin Ya'Rabbal'Alamin"..

segan nak cakap tp nak luahkan jugak ni,byk preparation aku tak siap lagi. first of all kursus kawin tak p lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! adoila,kalut kalut! pastu hantaran masih dalam proses. okla tu kot,baju nak akad nikah tak antaq jahit lagi kot ni pastu baju pengantin nak pakai kenduri rumah aku pun tak p tgk2 lagi. pening pala! tu tak masuk borang tu borang ni nak kena isi sebab kawin ngn org luaq kedah. huhuhuhu. tok imam tak booking lagi. hehehe.
btol ka aku nak kawin ni? hahahaha. ya btol btol! aku memang nak menamatkan zaman bujang zaman idup sorg2 tahun ni. InsyaAllah,doa2kan aku ya kawan2. hehehe.

takpa,aku cuti panjang awal bulan june ni,so mungkin aku amik masa tu nak settlekan sdikit demi sdikit la kot. huhu. ah haaa,tema untuk kenduri rumah aku is kaler HIJAU MUDA PUCUK PISANG.. kot! hehe. nak p tgk dulu la kat butik K la kot. Butik abg aku amek dulu gak.

barang hantaran plak skit ja lagi nak settle. emm. apa lagi ek?

ini saja la dulu kot. nati aku cita lagi. hehehe.

wassalam!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes