RSS

travelling is fun!

Sabtu aritu aku p kelantan amek tunang aku balik penang. huhu. start dari kemumin stop kat kb mall,beli henset utk kakak tiah sebab result stpm bagus and dapat masuk UPSI. tapau kyros kebab buat bekalan makan dalam keta. huhu. on the way balik benti kat bukit bunga sat beli sedikit buah tangan bawak balik p kat mak. belikan tunangkan kawan bernama "KAWAN" atau tertulis kat badan dia big head. huhuhuh. ala,patung tweety yg besar sekali. hahaha. dia kata takda kawan kat penang,so patung tu la jadi kawan dia pasni. hahaha. bagusla tu sayangku. haha.

apa lagi ek? aku kelupaan la plak,selalunya bab2 ingat mengingati ni sayang aku la pakar skali berbanding diriku ini. hahahahaha. stop kat hentian penanti sat kencing,berry ngn jamak semayang. pastu teruskan perjalanan pulang ke penang ja la kot. sampai penang airmuka tunangku berubah dah. bunyi2 hon yg banyak,kereta lintang pukang . adoi,memang memeningkan kepala ja. sabar ek sygku.

sampai VSK (villa sri kenanga) aku tolong kemaskan bilik tunangkan yg berselerak sebab sebelum balik bercuti dia pindah rumah baru dan tak sempat nak kemas. pas siap, aku tumpang tidoq umah ot. tidoq awal la sebab letih gak driving dari kelantan nun jauh di pantai timur sana. bangun pagi ada aktiviti sket, beli barang ngn drawer kat tesco sebab syg nak letak baju2. pastu p gurney jalan sat syg ada appointment facial.

lepas settle suma,syg drop aku kat feri sebab aku balik ngn bas ke aloq staq. tak payah tunggu lama pon,terus naik feri sampai seberang terus dapat bas balik aloq staq. sampai aloq staq lepak minum kat soljer sat dengan ujan ribut krusi berselerak. tumpang chik balik kg sakan. sampai umah mandi semayang pastu lepak2 ja layan movie pastu tidoq.

pastu kembali ke keadaan asal. bangun tidoq,keja,balik keja,tido. ulang2 la sampai weekend. hahaha. so long! ada trip lagi nanti aku story lagi. haahaha.

have a good day forward to you and also for me. hahaha.

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes