RSS

wehuuu~

Assalamualaikum wbt.

hehehe :) sudah 2 hari aku berulang alik dari penang ke aloq staq tempat keja aku. okla jugak, not bad la sebab pagi2 keta tak banyak, leh pecut ja. huhuhu. letih tu,tak letih kot. sebab aku buat dengan ikhlas la kot,p aloq staq nak cari rezeki pastu balik penang sebab nak jaga isteri aku. kan tanggungjawab aku sebagai suami untuk sentiasa disisi isteri? aku tau ramai orang cam terkejut bila aku kata nak berulang alik termasuklah isteri aku sendiri. aku tau dia sedih kalau2 aku tak balik and dia dok sorang2. sebab tu la aku berusaha untuk sentiasa berada disisi beliau. aku taknak dia sedih2. aku taknak dia dok sorang2. taknak dia makan sorang2. so aku dah buat keputusan la untuk berulang alik. lagipun dalam masa yang sama aku ada apply gak kerja2 kosong kat penang ni untuk lebih dekat ngn wife aku. huhuhu. insyaAllah, kalau ada rezeki,aku sanggup ja tinggalkan keja aku sekarang untuk keja kat penang untuk lebih dekat ngn wife terchinta aku.

aku banyak terhutang budi dan macam2 hutang lagi ngan wife aku. tanpa dia, sapalah aku ni. ketahuilah wahai isteriku bahawa engkaulah penyumbang semangatku. tolonglah jangan bersedih kerana ini dapat mempengaruhi semangatku sayang. sekarang dah ada rumah sendiri kan,so besarlah tanggungjawab aku. kena cari side income lagi untuk tambahkan pendapatan aku dan kami! huhuhu. ingat nak back to old bisnes yang aku dah start sebelum ni ngan wife aku. aku kena re-plan balik kalau mampu aku brandingkan terus barang jualan aku tu. insyaAllah dengan izin-NYA.

rumah kami dah banyak barang masuk dah. mesin basuh dah ada,peti ais guna yang kecik dulu. tv,dvd (hadiah ah heng) dan bermacam2 barang lagi. aku nak try furnishkan dengan barang2 comei dan cantik2. konsep aku senang ja, simple but cute. huhuhu. girlish sikit bunyinya tu. yela sebab banyak gak hasil buah pemikiran wife aku. huhuhuhu. aku ikut ja apa yang dia suka. asalkan dia happy :)

oklah,nak tidoq dah. sorry sayang sebab yang tak balik malam ni. malam esok yang balik k. janji! kita p makan steambot k nanti. my treats! oklah. satu lagi,nanti aku uploadkan gambar2 dalam rumah kami k.

chow dulu.

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes