RSS

Al-kisah di bulan February....

Assalamualaikum wbt.

Al-kisah yang berlaku sekitar awal bulan february ni. huhuhu. kebanyakkannya adalah berita2 dan cerita2 yang amat menggembirakan aku dan wife tercinta. apa ek kisah2nya tu? emmm. nak cerita ka? hohoho. oklah. aku nak ceritakan macam panjang la plak, so aku listdownkan ja la k seperti yang aku lakukan sebelum2 ni. huhuhu.

1- tanggal 7 februari 2011, aku dapat berita gembira mengatakan aku bakal menjadi PAPA! eh? apa tu. yeeeeeeeeeeeeeerrr!! wife aku preggy! hohoho. berjaya akhirnya. pada awalnya, kami hanya bermain2 dengan perut wife aku sebab ingatkan tiada. tapi last2 mimpi tu menjadi kenyataan! kami bakal mendapat baby dan menjadi IBU & PAPA!

2- hari ni (10 februari 2011) aku nak p settlekan hal motor aku beli tu. harap2lah semuanya siap hari ni jugak! so leh la aku bawak balik motor tu nanti. huhuhu. ini pun berita gembira bagi kami sebab aku leh buat OT tiap2 hari kat opis. tapi tak tiap2 hari jugak kot, sebab wife aku kan pregnant? kena la balik awal untuk sentiasa berada ngn dia. tapi oklah sebab aku leh wat OT untuk tambah pendapatan keluarga.

3- selalunya masuk tahun baru,mesti akan naik gaji (tetap bagi pekerja bank). so, untuk bulan januari aku tak expect akan masuk sebab aku expect bulan ni (februari). harap2 masuk la gaji yang baru sekali ngan kenaikkan bulan satu (aku lupa perkataan dalam english!!!). hahaha. insyaAllah. kalau rezeki aku la kan.

tu ja la kot. cuma ada satu berita tak gembira bagi mak aku untuk bulan februari ni sebab motor yang baru dibeli untuk hantar n amik aniq p sekolah hilang kena curik dalam kampung aku jugak. demit tol sama yang curik, menyusahkan mak aku ja nak amik cucu dia sorang tu. adoi. moga2 panas la badan orang yang curi motor mak aku tu. kesian mak aku. tapi dia mesti syok sebab tahun ni dapat lagi cucu 2 orang sekaligus. huhu. begitu jugak ngan mak mentua aku la sebab dapat cucu 2 orang sekaligus tahun ni. huhuhuhu.

apa lagi ek nak diceritakan? (sambil merenung wajah wife aku yang tido keletihan sebab alahan). kesian jugak kat wife aku, alahan sungguh. tak lalu makan. tadi makan apple 2 biji kat sekolah n malam lak makan nasik kerabu yang aku beli ja. tu pun tak habis, aku la habiskan. huhuh. sabar ek sayang. yang janji akan jaga sayang sebaik baik baik baik baik baik mungkin! and also will take a good care of u and of cause my baby!!!! huhuhu. so, apalagi?? takda apa dah kot nak story2 kan kat sini. next time plak la k. tengok mood gak la nak menulis pon ni ha. huhuhuhu.

oklah. tido dulu la ye,kol 9am satgi nak p kedai motor plak. goodnite!

Wassalam.








0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes