RSS

izwan,day 12 & 13

Assalamualaikum.

11.11am
arini ari ahad,aku cutiiiii! tapi aku cita untuk ari sabtu punya dulu ja la. semalam aku p pekan ja bawak mak ngn auntie aku p beli kain untuk nak wat curtain umah aku ngn tok aku. aku lak p cari buku kat kedai buku lama2,dapat beli 2 buku berjilid. senang cakap aku beli komik la,hahaha.murah ja tokey kedai tu juai kat aku. harga asai rm6.50 tapi dia juai 2 buku rm8 saja. hahaha. pas setel beli suma balik umah tidoq,petang p bangchik minum2 malam lak ni kola perlis sebab lidd opentable sempena dapat keja gomen n besday dia. hahaha. dah jadi adat dah kot la ni.
so,inilah cita untuk 8 August 2009.

11.20am
arini aku nak kena jadi driver lagi,nak bawak mak ngn auntie aku p kenduri lak kat pendang nu ha. adeh deh,cuti kat opis keja kat umah lak. takpa la,family aku jugak bukan org len. hahaha. oklah,nak relax2 sat petang nak bawak keta lak. chow! nanti malam aku tulih len.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes