RSS

izwan,day 29

Assalamualaikum.

10.30am
arini aku dah dapat "benda" tu tapi takleh guna la plak. tapi aku dah expect dah benda ni akan terjadi so takdak la pressure sgt. masih ada lagi dua "benda" aku nak dapatkan dan patut arini dah available sumber aku. hehehehe. best2! aku harap both benda ni baru la. hehe. pasal "benda" first aku dapat tu,mungkin aku akan bukak kat umah malam ni. aku nak pomen sendiri la tgk camna kan. hehehehe. bleh ka tak bleh ka malam ni punya cerita. dah memang tak jalan,apa salahnya aku rongkah semua. kalu jadi n jalan,lega la aku tapi kalo tak jalan pon aku tak kesah sebab asalnya pon memang tak jalan dah. hahaha. oklah! chow!

5.12pm
aku dah contact org nak jual "benda" tu,so dia reply dengan harga yg amat menarik n paling menarik dari yg aku penah nmpk n survey. terbaik dari ladang! haha. dah deal,so mungkin esok aku wat payment kot n lusa mungkin sampai kat aku dah. insyaAllah kalau tadak aral melintang la kan. hopefully yg ni berjalan lancar lah. haha. oklah. nak sambung wat keja!

8.10pm
aku dah wat payment tadi utk 2 lagi "benda" yg aku nak tu. huhu. dah email ke tokey just now and tggu dia reply ja la. dia sempat kot send items aku esok. oklah! nak p solat maghrib sat pastu teraweh lak. chalow!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes