RSS

izwan,day 20 & 21

Assalamualaikum.

1.48am
aku nak masuk tidoq dah,tapi sebelum tu tangan aku gatai nak menaip sket. hahahaha. apa aktiviti aku malam ni ek?aku download anime Naruto,movie B13-ultimatum ngn drama GTO sajalah arini. GTO nak abeh dah,naruto masih jauh lagi perjalanan pastu nak kena sambung ngn naruto shippuden lak. kena p mintak kat ash la kot. b13 mungkin waktu nak p keja nanti siap kot. aku download dan tinggal sajalah,just set off display saja. huhuhu. mak aku mesti tutup punya plug time subuh nanti. harap siap semua sebelum mak aku off plug. kalo dak,nak kena download len la jawabnya. apa cerita lagi ek? petang tadi,umah aku dilanda "banjir o banjir o banjir rumah aku naik air" la. dah lama air tak naik tinggi tetiba petang tadi banjir teruk sebab hujan ribut. aku sempat amek gambaq nanti aku uploadkan. byk sgt,nak kena pilih2 dulu kot. kalo ada "benda" tu mesti menarik gambaq aku. hahahaha. ptg tadi aku snap guna digital camera abang aku ja. aku mana ada duit nak beli digicam. hahahaha. tu pasai aku nak beli "benda" tu ja sebab murah! hahaha. oklah,ngantuk n tak tahan kena gigit ngan nyamuk. orang manis2 ni memang selalu kena gigit. to sayangku,yang doakan moga sayang cepat sihat dan sembut dan dilindungi dari segala penyakit yg berleluasa sekarang. amin.

9.56am
aku masuk opis dah arini. hahaha. setelah 5 hari bercuti,ari ni mula bekerja. cam biasala masuk keja wat apa yg patut aku wat ja la. dah bancuh ayaq tapi tak minum lagi. contract dan contra dah silap asing tapi lom split lagi. laptop bawak gak tapi tak on lagi pun. huhuhu. setelkan keja dulu baru nak relax2 sket. sayang tak msg lagi,tak bangun lagi kot. harap2 dia sihat sket la arini. risau aku. bakal orang rumah aku tu,mesti la aku sgt kesah! huhu. oklah,later2 lak aku taip len. masuk opis ni ja mesti badan aku rasa semacam ja. hidung rasa semacam ja. tangan lenguh semacam ja. pelik toi. bila kat luaq,tak rasa camni pun aih. oklah! chow! wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes