RSS

what a rainy day

pagi tadi punya la awal aku bangun sebab nak kena cover kamal cuti,tut2 ujan plak. jadi liat sungguh la aku tadi. tp disebabkan tugas aku terpaksa la berjuang jugak bangun melawan ngantuk dan mandi dalam kesejukkan yg amat sgt tatkala sygku sedang lena dibuai mimpi. ouch! aku skrg dah kat opis,keja suma dah siap dan sekarang relax saja. haha. lupa nak bawak external harddisk yg aku baru beli semalam tu. okla kot,brand NoTouch 400GB dalam RM240 ja. ok ka dak? bg aku ok jala kot,speed laju gak. sat ja transfer barang 70GB masuk dalam tu tak sampai pon 30minit. huhu. kira laju la kot kan? lagi satu,sepatutnya barang aku sampai arini. tapi kedah cuti plak mungkin ahad la kot baru nak sampai. adeh deh! lambat toi la,aku baru nak syok2 snapping kat opis serabut bulu ni ha. hahaha. tadi check parcel,memang dah gerak dari penang. kedah ja kot yg tak check lagi. takpala,sabaq ja la. nanti proses snapping aku wat sorg2 bergerak secara solo ja kot. huhu. oklah,nak men psp sat. tadak keja nak buat dah pon. hahaha.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes