RSS

izwan,day 14

Assalamualaikum.

8:56am
morning to all and to me and to my love at tg malim right now for her convo rehearsal. hahahaha. pagi ni tadak apa sgt,wat keja cam biasa sajalah. belum minum lagi,setel keja baru p bancuh ayaq ginseng aku. hahahaha. leh la tahan tapi bila kencing bau ayaq ginseng tu la. huhuhu. esok jumpa syg aku! yeyeh! tak sabaq tak sabaq. dah lama tggu saat nak jumpa syg,nak sambut anniversary tahun pertama kami and sempena konvo dia tamat belajaq. pasni dia kena start mengajaq plak la nmpk gayanya. huhuhu. kuatkan semangat n tabah k syg! i'll always be with you. emmm. harap posting kat kelantan or belah2 utara gak. senang nak jaga sket. hehehe,ari untuk mendapatkan "benda" tu pun makin lama makin dekat,genap ja day 28 memang ari bahagia kedua bg aku la selain ari2 bersama syg terchenta aku sorg tu. oklah,nak sambung wat keja lak,later aku cita lagi apa aktiviti aku.

p/s: CHELSEA MENANG COMMUNITY SHIELD SEMALAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO THE BLUES, KEEP THE BLUE FLAG FLY HIGH!

9:48am
boss dept aku si kamal dah tukaq jadi muka n perangai cam taik. hahahaha. sebab dia kena repair network pc kat bawah,punya lama dia kat bawah tu skrg dia naik atas bawah cpu naik skali. maksudnya mmg tak jadi dia wat kat bawah tu. hahahaha. bengang la tu. dia akan mengeluaqkan bunyi cam lembu matador kat spain tu. bunyi nafas bengang kena cucuh buntot ngn benda tajam tu. hahaha. " ngeeeeeee" camtu la kot agaknya kalo diadaptasikan kedalam bentuk tulisan. huhuh. oklah,roger end out!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes