RSS

izwan,day 9

Assalamualaikum.

9:33am
arini aku ngantuk sgt sebab semalam aku tidoq kol 3.30am. layan GTO anime pastu sebelum tidoq layan men virtual tennis dlm psp aku. pagi ni dpt la effectnya,freee ja! adoi. time wat tak pikiaq skrg mula la menguap apa suma. report dah siap print,nak amek split n franking jala satgi tp before that nak p bancuh ayaq dulu ah. ni ada apache cafe ginseng kawan mak aku bagi,mak aku soh aku try dulu sedap ka tak sedap dlm makna kata lain aku jadi bahan uji kaji utk minum ayaq ni. takpa, demi mak tersayang ku teruskan. hahaha. oklah,takat ni lu. mata cam kena gam ja ni. pening2 lalat pun dok ada ni. nanti aku tulih lagi la k. eh eh! pagi ni bakal orang rumah aku p interview nak posting ngajaq nanti siap dengan exam skali. doa2kan moga dia lepas dengan cemerlangnya. dan dapat posting dekat2 ngn aku and moga kami dapatlah kawen secepat mungkin! amin ya rabba'alamin.

2:26pm
nak tau?tadi aku sempat tidoq dari kol 1pm sampai 2pm. sejam woi! best giloh ah,qada tidoq mlm td yg aku tidoq lmbt. hahahaha. okla,tak nyanyok dan ngantok sgt nak wat keja pasni. okla. chow!

10:50pm
aku kat opis lagi,standby untuk Celcom dok tukaq equipment kat dalam bilik server tu. dah siap dah pon skrg nak balik dah la. bosan tggu bukan aku kena wat apa pon tp OT punya pasal "benda" tu punya pasal aku usaha gak la. ngantuk woi! adoi adoi,oklah. nak chow dah ah! lapaq pon ada gak ni ha. bye. wassalam!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes