RSS

menyusahkan diri sendiri

Arini awai gak aku post.. ngantuk deh,sesambil baca skysports aku post la benda alah ni kan.. ceritanya camni.. semalam aku saja la gedik2 nak tukar template asal ni ke template yg best2.. tapi aku terlupa nak save template yg lama.. lepas setengah jam tukar,aku decided nak tukar ke template yg original balik sebab yg baru tu tak menarik hati.. yg bestnya,aku tak backup template yg lama,pas aku tukar ke template ori terus blog aku jadi camni.. byk benda hilang! tensionnya aku.. shoutbox,traffic live,label,list blog kawan2,list free website and ada lagi satu dua barang yg hilang.. gila ah! aku pun tatau camna nak dptkan balik melainkan aku ringankan jari wat balik benda2 tu suma.. pergh! mementang la internet dah ada kat umah,terus dia wat perangai.. dan sekarang aku dalam proses membaik pulih ke bentuk asal.. uuuuurrrrrrrrrrrrrrrrgggghhhhhhhh!
tension woh camni..

2 comments:

Aniely said...

dulu ade link ke photo y mudd suke mcm fad, amrul semua ..now da takde...

Izwan Rahman said...

tau takpe,skrg ilang.. tgh mencari balik ni ha :P

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes