RSS

oh my dear mudd

Assalamualaikum wbt.
oh agak molia pembukaan cerita aku hari ini, hahaha
adoi. time tgh menulis ni aku tgh kemengantukan, agaklah!
terasa cam nak melelapkan mata se'pam dua
tp kang kehilangan dari tmpt duduk menjadi tanda tnya plak
memandangkan boss dept aku half-day
nobody nak cover tmpt aku :P
takpa, amek kesempatan ini untuk menulis

kompani aku ni semakin hari semakin nyanyuk
ada ka patut dipaksanya kami (staff) amek block leave?
time org nak cuti tak bagi, time takmau cuti pulun lak soh cuti
bengong punya olang.
so, nak taknak aku terpaksa abeskan cuti hujung tahun ni
abeskan 2 hari lagi cuti tahun ni ditambah ngn 3 hari cuti tahun depan!
dem, burn cuti aku yg tahun depan dari 23 tggl 20 ari ja
aku akan start bercuti pada 29hb Dec 2008 sampai 6hb Jan 2009!
11 ari beb, sepanjang aku keja ah kan, ni ah pertama kali cuti plg panjang aku amek
hahahahahahahha :D

itu agenda kat opis
agenda kat umah lak ada gak
ada dua cerita, satu cerita macam nak sedih dan dua cerita agak suka hati
cerita satu ialah, tanaman experiment yg aku tgh usahakan tak timbul lagi pun
benih dah tanam dah dekat seminggu dah ni
tapi tak suma, ada yg mula kuar pokok
tapi pokok tu tak pasti samada dari benih or memang yg kuar dari tanam gembur tu
takpala, tggu lagi seminggu nanti aku cerita lagi

cerita yg kedua lak agak best bagi diri aku sendiri
seperti yg aku katakan aku sedang mendownload anime ONE PIECE
start dari epi 01 dan skrg dah mencecah epi 150
ini setakat hari ni saja la 21/11/2008
pas balik keja, malam ni sambung download lagi
yiehahahaha, leh kot abeskan semua epi dalam 3 hari lagi
insyaAllah, kuatkan usaha pasti berjaya walaupun benda ni tak mendatangkan apa2 pon
hanya hiburan semata2, hahahaha :P

uh, takat ni ja dulu kot
nanti aku sambung lagi
penat menaip dan tak berapa ada idea la plak
leher pon rasa tegang2 lagi ni
mungkin akibat tidur jatuh bantal semalam kot
tapi yoko yoko byk membantu
huhu

oklah, later!
Wassalama

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes