RSS

semakin hampir

Assalamualaikum wbt.

arini agak awal la aku menulis
dengan kedatangan complaince kat opis aku ni
'cemuih' sungguh la
huhuhuhu
hey hey pendownloadan aku telah mencapai ke episode 300!
adlan,nampak gayanya aku dah berjaya download
mungkin aku akan teruskan sampai episode yg latest
kalo ko nak,nati aku hantar kat ko lan
orait! yataiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

dan lagi satu yg good news is,
tanaman yg aku tanam kini sudah mengeluarkan pucuknya
oh,sangat bahagia!
tak sabaq nak tunggu sebulan dua lagi
nak tgk apa akan terjadi
baja sudah siap sedia untuk digunakan
mungkin aku kena sediakan tempat yg lebih besar
utk asingkan pucuk yg keluar
nanti aku settlekannya

emmmm
apa lagi?ini sajalah kot
sepatutnya aku tulis semalam
sebab ini cerita semalam,
tp sebab aku terlalu mengantuk
cancel niat aku nak menulis
hahaha
oklah,
later

Wassalam;

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes