RSS

extra money available now!

Assalamualaikum wbt



Seperti gambar diatas,aku dah dapat surat dah arini. wanna know what was it say? yea, my company give us bonus this year. after 3 years i didn't get any bonus and this year is my lucky year i guess. maybe REZEKI nak kawin kot. apa-apa pon,aku ucapkan ALHAMDULILLAH dan SYUKUR ke hadrat Ilahi atas rezeki yang Beliau berikan kat aku dibulan puasa bulan yang mulia ini. amin ya rabbal'alamin.

emm. aku masuk ke akuan 'akauntan' aku dulu duit ni. pasni baru pikiaq nak beli apa yang patut. sebab memandangkan barang2 hantaran kami nak kawen pon tak habeh beli lagi. hahahahaha. by the amount i've receive la kan, it's enough to buy the phone i wanted,but my wedding is the first priority here so i'll just keep in my mind and enough with surf in the internet :)

takpala,ada rezeki beli la kan. tak lari mana aih phone tu kan. hahaha. oklah,aku nak chow dah ni. balik keja balik umah. esok pagi draw my bonus! hahahaha.

Wassalam.

3 comments:

nurul akma faziera said...

ow....nk bli phone aper..???
hehehehe...
so boleh laa treat adq yaa kn,kn,kn..???
aser nk mam ikn siakap,pizza,spagethi n byk2 lg...
hehhehehhe

nurul akma faziera said...

ow....nk bli phone aper..???
hehehehe...
so boleh laa treat adq yaa kn,kn,kn..???
aser nk mam ikn siakap,pizza,spagethi n byk2 lg...
hehhehehhe

Izwan Rahman said...

huh! yela tuuuu!

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes