RSS

1st September 2010 / 22 Ramadhan

1Assalamualaikum wbt.

hey yo! today was officially 1st September 2010 and equally 22 Ramadhan. nothing much to story here. hahahaha. just, semalam ja la kami travel from aloq staq ke tanjung malim. hahaha. bagi aku,perkara biasa la tu sebab sebelum ni pun aku dah familiar ngn tempat jin bertendang tu. hahahaha. cuma this time,im not going there for my 'awek' anymore because she's already be my fiancee and aku p sana semalam pun ngn dia la untuk hantar kakak (adik tunang aku) ke UPSI. lepas tunang aku,dia pulak menyambung tradisi p study sana. huhuhu. kakak ooo kakak,awat la tak apply kat USM? kn senang? hahahaha. apa2 pon,we had so much fun together on our long journey. berenti ipoh p jusco pastu p solat sat kat umah apih (abang tunang aku). lepas rehat2 sat baru kami truskan perjalanan ke tanjung malim. apa lagi nak cita ni? takda idea dah ni. aku nak continue tgk movie aku donlod kat opis tadi. (Hitman). dah tgk dah,cuma saja ulang tgk skali lagi. hahaha. oklah,see ya again la later on ek. gooooooodnite and have a gooooooood day :)

wooopp wooopp! one more thing la, aku dah dapat baju melayu untuk raya tahun niiiiiiiiiiiii! kaler purple tau! tunang aku belikan tapi baju kurung untuk dia tak dibeli lagi pun. haha. apala syg. apa2 pon,thanks sebab belikan baju melayu yang tu ye, also thanks sebab belikan untuk mak n abah mentua syg tu k. huhu. as we appreciated it so much with a million love :) God bless you syg. stay in health :)

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes