RSS

if you had a bad day.

Assalamualaikum wbt.



arini tak berapa nak jadi la. macam-macam hal la. nak cerita,nak story pun tadak geng. so,"blog aku", meh nak cerita kat hang. aku ari ni bad day skit la dan tak berapa nak sihat sangat la. adoi. sebelum raya aritu aku sakit gigi,membawalah ke ari ni tak hilang-hilang lagi pastu plak, semalam ulser kat sebelah side gigi yang sakit tu pastukan,fon aku punya screen cover crack plaaaaaaakk! cukup? belum lagi. sekarang membawak ke tekak plak, kering cam ala-ala nak demam gitu. yaaa! ni,aku selalunya akan demam kalo sakit tekak pastu kan, pening-pening plak petang ni dan lagi best kan,aku tak makan lagi! tadi lapaq,p la pasipik dengan niat nak beli dunya kebab daging or ayam. tapi sesampainya aku kat dunya kebab sekali daging abis,pastu plak ayam belum masak lagi kena tunggu around 15-20 minit. alahai,lambat la cik adik. saya ni tengah bekeja bukan melepak.

so,

cancel la niat aku nak makan dunya kebab. masuk opis balik pastu lepak la sampai sekarang ni. masuk niat baru plak nak p makan oblong ja la lepas balik keja satgi kat soljer. jangan tutup da la. lagi bad day la ari aku ari ni. huhuhuhu. tapi takpa, "sentiasa senyum walau dalam kesusahan". prinsip aku pegang sampai la. hahahaha. thanks "blog aku" sebab sudi terima dan dengaq luahan aku. hahahaha. memang hang kena dengaq jugak macam mana pon kan. sebab password aku yang pegang bukan hang. kan kan? huhu.

oklah!

aku nak buat backup system BFE sat pastu kemas-kemas balik p soljer makan. tekak plak makin kering makin rasa cam nak demam. hopefully bukan demam tapi just tekak kering sebab lama dalam aircond ja. kalo tak, jenuh la nak p akad nikah ayie kat sungai siput lusa ni.
chow dulu ha.

Wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes