RSS

Ex-SMKDSO Batch 2001

Assalamualaikum wbt.


Semalam bertarikhkan 08/09/10 aku p reunion ex-smkdso batch 2001 kat idaman kuala restaurant. huhuhu. best jugak la sebab lama tak jumpa depa-depa ni semua. sekali jumpa mmg riuh rendah la semua. hahaha. pakat dok tanya and cerita masing-masing. semua keja sempoi-sempoi dah la ni. huhuhu. ada yang dah kawin ada yang tgh dok mencari ada yang baru nak dapat anak ada yang tgh bercinta. macam2. tapi tak ramai sgt pon la,sebab terkejut tergempaq buat reunion ni pon sebab tu tak sempat nak inform kat semua batch 2001 smkdso. huhu. takpa, tahun depan insyaAllah akan mengadakan lagi reunion camni tapi kali ni kat hotel plak. sebab nak buat besar-besaran. huhuhu.

okla,makan kat restoran semestinyalah makan nasik. huhuhu. ikan 3 rasa,kerang, sotong ngn kailan. tu ja,wan cik medah punya suggestion menu ni. hahahaha. emm. apa lagi ek? gambaq aku tak amik pon sebab ramai yg dah amik,so tunggu depa upload masuk fb n tag aku baru aku curik gambaq-gambaq tu. huhuhu.

so,ni nama-nama yang mai semalam la,

ikhwan (kakwan)
farid
ayen toyol
leman
wan cik medah
apit kelas agama
kamel rosli
japaq (safwan)
apit john
naim pknk
yaset
mad adha ngan isteri
uyea
faizol chelah
unknown (sepupu or kawan uyea)
izwan rahman

so, atas ni la yang mai. ada yang tak jadi dan tak sempat nak mai cam apit tam,pak ed mamu ngn sapa tah sorang lagi. huhuhu. so,takat ni ja la dulu. gambaq nanti aku upload kalo depa yang amek gambaq upload masuk fb. huhuhuhu. walaupun tak ramai sgt tapi tetap meriah! best dapat jumpa ampa balik weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! tahun depan, ex-smkdso batch 2001 reunion kita buat kat hotel plakkkkkkkkkkkkkkkkk! hahaha.

aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua! esok rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes