RSS

semakin aku...

"Ya Allah, semoga Engkau melimpahkan kesejahteraan ke atas penghulu kami Nabi Muhammad S.A.W yang dengannya dapat melapangkan rezeki bagi kami dan menjadikan baiknya akhlak kami dan curahkanlah kesejahteraan atas keluarga dan sahabat-sahabat serta berikanlah keselamatan."


Assalamualaikum wbt.


banyak dan beratnya perkara-perkara yang bermain dalam kotak fikiran aku sekarang ni.

semakin aku cuba permudahkan,semakin susah jadinya.
semakin aku cuba meringankan,semakin berat jadinya.
semakin aku cuba bertenang,semakin serabut aku jadinya.
semakin aku cuba memperbaiki diriku,semakin jauh melayang jiwaku.
semakin aku cuba mencapai kejayaan,semakin hampir aku dengan kegagalan.

adakah aku gagal dalam mengawal hidup aku sendiri?



aku akan teruskan mencuba dan berjuang selagi aku mampu,selagi aku masih waras,selagi aku masih ada pegangan dalam hidupku. walau sesusah dan sepahit mana aku terpaksa telan,akan aku cuba menjadikan dan memberikan yang terbaik untuk semua orang yang aku sayang. semoga segalanya dipermudahkan dan direstui Allah. hanya padaMu aku memohon segala-galanya.






PEACE . LOVE . EMPATHY

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes