RSS

travelling again.

Assalamualaikum wbt

hari ini 30hb Oktober 2010 bersamaan 22 Zulkaedah 1431,saya mohd. izwan dengan bangganya mengisytiharkan bahawa kami akan travel ke Stadium Bukit Jalil,Kuala Lumpur untuk menyaksikan perlawanan akhir bolasepak Piala Malaysia antara Kelantan VS Negeri Sembilan. Sebagai suami (bakal) yang penyayang terhadap isteri, saya tidak akan membenarkan isteri menyaksikan bolasepak ini tanpa kehadiran saya disisi walaupun abang kandung beliau juga ada bersama beliau. adalah lebih selamat sekiranya saya berada bersama isteri ketika menonton.

maka dengan itu, saya gerak dulu. jam sudah menunjukkan pukul 7.40am. masa untuk bergerak. terima kasih kepada encik rozaimi (mawi vsk) kerana teratak tidur yang beliau berikan. sekian, wabillah hitaufik walhidayah,assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.

"Ya Allah ya tuhanku,aku memohon perlindunganmu supaya dilindungi sepanjang perjalanan kami dari segala kecelakaan serta perkara-perkara yang tidak diingini dari berlaku. Hanya dengan Mu sahaja aku memohon doa ini ya Allah. Amin ya rabbal'alamin."

Wassalam.

"GOMO KELATE GOMO"

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes