RSS

berdebaq-debaq.

Assalamualaikum wbt.

berdebaq-debaq rasanya hatiku ini. ouch~! tak lama dah oi aku nak berumah tangga ni. lagi 38 hari dan beberapa hari ja lagi. betol ka aku nak kawin???? hahahaha. jawapannya ialah, YES I AM!! im getting married! insyaAllah aku akan bekerja keras untuk masa depan yang baik. nak buang semua malas-malas yang melekat kuat dalam badan n semangat aku ni. aku nak lebih ke jalan yang baik dan teratur,lebih kejalan Allah SWT.

Apa-apa pun,kepada pengunjung dan pembaca-pembaca penulisan aku ni,aku harapkan doa-doa anda semua untuk aku lebih menjadi kuat,bersemangat untuk menempuh dunia yang penuh dengan pancaroba ni. "Ya Allah ya tuhanku,Engkau kuatkan semangat ku dan tunjukkan aku jalan-jalan yang benar ya Allah." amin.

oklah,saja aku update blog sebab lama tak menulis. lagipun Kamal (boss dept aku) cuti hari ni sebab rumah beliau dinaikki air. oklah!

Wassalam.

1 comments:

Anonymous said...

selamat pengantin baru =)

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes