RSS

empat belas hari..............

Assalamualaikum wbt.

sedaq tak sedaq dah tinggal 14 hari lagi aku nak menikah. betoi ka aku ni? isk isk. jangan tanya aku soklan camtu. nak kawen pun ya,tak nak kawen pun ada. hahahaha. ni jujur punya cakap la kan. ada part ready ada part tak ready. ada suka ada duka. hahahaha. mengarut plak aku ni. apa2 pon, kawan semua tolong doakan semoga majlis pernikahan aku berjalan lancar. doa kawan2 amat dihargai. toloooooooooooooooong! hahaha ;P

emm. semoga tuhan memberkati perkahwinan aku dah dipermurahkan lagi rezeki untuk kami menempuh dugaan hidup yang bakal kami hadapi nanti. semoga tuhan memperkuatkan hati kami untuk bersatu sampai keakhir hayat. amin ya rabbal'alamin.

14 hari lagi. emmm. counting the day! :O huhuhuhu.

1 comments:

Anonymous said...

Msti nervous kan?

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes